Los bericht bekijken
Oud 7 april 2004, 17:05   #7
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
HLN meldt (ingekort):
'Werkloze' huisjesmelker riskeert verlies zeven huizen
GENT - Een 35-jarige Gentse huisjesmelker Üklü M. stond gisteren terecht omdat hij onbewoonbare woningen verhuurde aan vluchtelingen en illegalen. M. staat al sinds 1991 ingeschreven als werkzoekende en krijgt op die manier 950 euro per maand van het OCMW. Ondanks zijn lage inkomen slaagde hij er wel in maar liefst twintig woningen aan te kopen in het Gentse en die te verhuren aan illegalen. Daarmee verdiende hij 7.500 euro per maand.
De feiten gingen aan het rollen toen bleek dat de werkloze Üklü een liederlijk leven leidde en heel wat geld uitgaf
Het gaat om Eendrachtstraat 125, Driesstraat 103, Veldwijkstraat 1, Van Den Heckestraat 80, Vredestraat 27,
Jan Delvinlaan 120 en Vredestraat 50.
… de zeven woningen, die samen zo'n 750.000 euro waard zijn."
------------------------------------------------------------------------------------
Mensen die zoiets doen, en mensen die nalaten dergelijk bedrog (tijdig) te voorkomen, zijn de oorzaak van veel onvrede en zelfs racisme.
Zij wakkeren de haat aan tussen bevolkingsgroepen. Werk voor Leman of zijn opvolger.
Luc Broes, als jij kunt profiteren, die je het dan? Het antwoord is éénduidig ja: het is dan ook op het beleid dat men kappen en niet op die mensen zelf (ik heb het over zijn OCMW-toelage, niet over eventuele strafbare feiten uiteraard).
Seba, je hebt me wel een beetje vlug geoordeeld, waar haal je het in je hoofd. zou jij dat dus wel doen!?
Moest ik de gelegenheid hebben om te doen wat die man deed , zou ik dat NIET doen, ook alwist ik zeker dat het geheim zou blijven.
De grote schuldige is natuurlijk in eerste plaats het beleid dat zoiets mogelijk maakt, maar die sloeber zelf gaat ook niet vrij uit hé!
luc broes is offline   Met citaat antwoorden