Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2009, 19:13   #5
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Een reusachtige denkfout wordt hier geëtaleerd : wij kiezen op 7 juni voor een V l a a m s e regering ttz. voor of tegen de bestaande coalitie van SPa, CD&V, open VLD
voor of tegen de oppositie in het Vlaams parlement van : SLP, VB, N-Va, Groen! en LDD

De vraag is hier of LDD en/of SLP, Groen! in de coalitie zal kunnen "inbreken" en/of dat ten koste van een huidige "meerderheidspartij" zal gaan.. De "outing" van LDD dat hij zich wel als een "alternatief" voor de Spa wil opstellen spreekt hierbij boekdelen.

---

Wat en of er iets zal bewegen in Brussel en Wallonië, de Oostkantons heeft weinig invloed op Vlaanderen en vv. diegenen die in eender welk gewest aan de macht komen
en de eventuele machtswissels zullen weinig of geen invloed hebben op de communautaire gesprekken en/of "dialoog" - die waarschijnlijk gewoon zal voorgezet worden met een maximale vertegenwoordiiging van alle politieke partijen die er belangstelling voor hebben.

Over de "europese parlementsverkiezing" hangt een zeer dikke mist - de tijd dat onze politiekers ons op een deftige wijze zullen inzage geven over hun paneuropese verzuchtiingen is blijkbaar nog niet voor morgen. Momenteel zijn deze EP verkiezingen gewoon een soort "populariteitspoll" voor regionale coryfeeën.
De enige reusachtige denkfout die werd geëtaleerd bestaat erin dat ik het niet nodig achtte van er ook nog een tekeningetje bij te maken.

Maar ik volhard : voor veruit de meesten acht ik dat nog steeds niet nodig.

Een enkele uitzondering niet te na gesproken, dan.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden