Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2009, 07:11   #100
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Experiment Bekijk bericht
Luister jongen, ik denk niet dat gij het in u hebt om bij de flikken te gaan. Fysieke inspanningen, saaie codexen en wetgevingen leren, etc. etc., mentaal stabiel zijn, kunnen rijden met de wagen of de moto zonder 't zotteke uit te hangen, een lang lontje hebben... ik noem maar wat. Een beetje respect voor een volwaardige opleiding a.u.b. Die mensen worden zoal belachelijk genoeg gemaakt.

Och, nu beschimpt Hamc de politie. Tot 'm s goed op z'n bakkes krijgt, dan zullen ze wel moeten springen voor meneerke.
Zo is dat soort; dan roepen en tieren ze dat 't die mannen hun plicht is om voor hem in de bres te springen.

@Hamc; moesten de mensen terug wat "banger" zijn van de politie, onze maatschappij zou een stuk veiliger en aangenamer zijn, dan dat ze nu is.

Ik weet niet hoe oud u bent, maar ik heb de tijd nog gekend dat je een beetje moest opletten voor mijnheer de agent en niet een te grote bek optrekken, zoals nu iedereen maar doet.
Sommige mensen hadden daar last mee. Meestal -die die ik ken- de verwende knullen die geen gezag verdragen.

Maar waarschijnlijk ben jij sterk genoeg om het te rooien een in een maatschappij zonder die gasten die geen stiel kennen. Want daar gaan we stillaan naar toe. Ze zijn er nog, maar niemand die er zich iets van aantrekt.
Wat ik wil zeggen is, wie ga je bellen als je eens een écht acuut gevaarlijk probleem hebt? Overval, gijzeling, vechtpartij?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 6 maart 2009 om 07:17.
TypO is offline   Met citaat antwoorden