Discussie: Varkensvlees eters?
Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2009, 08:26   #11
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bentje Bekijk bericht
Och, ik heb al zoveel commentaar gekregen als ik ergens op een bankje iets met (varkens)vlees zit te eten.
"Zij" willen dat "wij" leven naar hun normen, zo simpel is het.
Het gaat zelfs zo ver dat sinds ze kerststalletjes, kindje Jezus, de mijter van de sint, etc wilden verbieden dat ik voor het eerst een stalletje zette aan de ruit en een kruisje aan mijn achteruitkijkspiegel hangen heb.
Al heb ik van veel mensen reeds de tip gekregen liever een moslimse bidkrans aan mijn spiegel te hangen waardoor ik meer kans zou hebben mijn auto in goede staat terug te vinden.
IK VERTIK HET! Kom, haal dat stalletje maar van achter mijn ruit, haal het kruisbeeldje maar vanuit m'n wagen...
Ko-oom kom kom kom....
ik woon tussen moslims, dicht bij een moskee, werk met jonge moslims samen, nog nooit iets van gemerkt.