Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2009, 10:15   #37
Paul Nollen
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bece Bekijk bericht
Paul. Foei. Mijn programma staat nog steeds op dezelfde plaats. Ik zou het nog kunnen verbeteren maar heb er momenteel gewoon geen zin in.
Ik geraak er ook steeds meer van overtuigd dat de bevolking niet geïnteresseerd is in DD. Dat het een gemiddeld gezin ca 10000€per jaar kan opbrengen vind men blijkbaar niet belangrijk genoeg. Maar ja, dat is dan hun probleem.
Ik ben ondertussen al 30 jaar met het onderwerp bezig en het hoeft dus niet meer zo dringend voor mij. Wel spijtig voor mijn kleinkinderen.
Dag Bece,

ik ben nog eens beginnen te lezen maar van in het begin loop ik vast.
Een systeem zoals in Zwitserland dat in de loop der tijden zijn deugdelijkheid heeft bewezen (maar uiteraard niet volmaakt is en steeds evolueerd) wordt door u direct naar de prullenmand verwezen omdat het proces te lang zou duren terwijl ge zelf volgens mij onhaalbare en gevaarlijk korte tijden voorstelt. En op één maand 5 maal meer handtekeningen werven? Als ik dat lees dan verwed er wat op dat ge nog nooit één handtekening opgehaald hebt voor iets dergelijks.
Er zitten goede ideeen in maar ik denk dat een discussie in detail zeer noodzakelijk is.

www.democratie.nu

Paul