Los bericht bekijken
Oud 7 april 2004, 18:31   #18
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Circe,

Hoeveel fake-berichten gaat U nog plaatsen?
Ik kan me niet aan de indruk ontdoen, dat het uw bedoeling is om van de forumbezoekers uitspraken te ontlokken om 'aan te tonen' hoe racistisch we allemaal wel zijn...
Graag uw visie?
Sorry hoor Rudy, maar dit bericht (het smulbos voor allochtonen) is weldegelijk ECHT! Mijn persiflage daarop (de veiligheidszone voor autochtonen) is nèp

Maar misschien kan ik U plezieren met de reactie van ene "Bofko" op bovenstaand bericht, geplaatst op www.maroc.nl

(let op: dit is dan weer niét echt!) (ik zal het er maar expliciet bijvertellen, vermits een deel forummers het anders weer "intellectueel denigrerend" vindt )

Goede morgen beste dames en heren allochtonen,

Welkom, ik ben Fred uw smulboswachter , en ik ga u een rondleiding geven door dit voor u o zo mysterieuze en interessante bos. We hebben u van te voren gevraagd om vooral niets te eten mee te nemen want daarvan is genoeg te vinden in dit rijke bos. Hahaha.
Om u een beetje op uw gemak te stellen : willen de heren allochtonen dan hier links van mij plaats nemen en de dames-allochtonen rechts. Dank u.En dames, de sluiers kunnen wat losser gedrapeerd worden want de heren zijn nu een beetje uit de buurt . Hahahaha.
Al dat rijke voedsel wat hier in dit bos te vinden is hebben wij natuurlijk niet al voor u verzameld. Nee, nee,nee . Uit onderzoek met wolven en beren is gebleken dat het zoeken naar het voedsel uiteindelijk veel meer levensvreugde oplevert . Dus dat zoeken gaan we gesellig saampjes effen met zijn allen doen zometeen.
En dames en heren zet u aub uw blijste gezicht op want het is mooi weer en we hebben U natuurlijk toch ook 10 euro gegeven om hier naartoe te komen. Hihihi.
Zo als u uw schoteltje melk allemaal leeggedronken hebt dan kunnen we nu gaan."
" Ja we gaan met de benenwagen, ja. Wat ?. Benenwagen. Benenwagen is gewoon tevoet gaan. Lopen. De ene voet voor de ander zetten .Wat ?. Ik versta u niet ...Nee, nee, er is ook geen bus. Dames en heren, het is geen pretpark hier".
" Zo, dames en heren we komen nu bij het bos aan en links van u ziet u een enorme Amerikaanse zilverspar. Blijft ook in de winter groen. Wat? Nee. Wat ? Ja in Amerika is alles groot ja. . Niet alleen de koelkast, maar ook de zilverspar. Eh, nee die boom ernaast is niet dood hij heeft alleen zijn blaadjes al laten vallen.

Goed, Dames en Heren hier staan een aantal fruitbomen en de bedoeling is dat u wat fruit gaat plukken die we vervolgens gaan verzamelen en opeten onder het genot van een schoteltje melk. U zult hier geen dadels, olijven, cocosnoten, passievruchten of vijgen aantreffen. Maar weest u gerust er zit niets giftigs tussen. We hebben uitgebreide samenwerkingsverbanden met diverse islamitische natuurverenigingen en alle door ons geplante fruit is halal. Zo zeg je dat toch, he. Halal. ok. Ja dank u. Halal,dus. Niet Haram, ja"

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SalmayaSale
Over Amerikaanse zilverspar moest je niet over hebben.
Dan is het hele project in de soep.
Nu zullen de heren of dames met teveel alquaidabloed die boom willen opblazen.

"Wilt u eerst even u vinger opsteken. Anders wordt het zo'n kippenhok hier. Uw naam is... Sale. Mevrouw Sale. Dank voor uw waarschuwing, maar iedereen - u toch ook- is bij het betreden van dit bos zeer uitgebreid gefouilleerd vanochtend en alle scherpe voorwerpen zijn bij mijn collega ingeleverd.
Dames en Heren het is inmiddels gebedstijd. We hebben hier in dit bos een speciaal gebedsveldje aangelegd .Daar zijn we nu. Het gras is in de richting van Mekka gemaaid..Ja,ja, aan alles is gedacht. Ik heb imam - de man met de baard hier naast mij- Chaaq Al-Qasimi El Qoq Al Sahaf ibn Muhammed ibn Saqr gevraagd de gebedsmatjes mee te nemen.Mpff .Sorry, mijn gebit schoot even los...
Ik heb hem 20 euro extra gegeven om niet, ik herhaal, om niet tot het gebed op te roepen.
De vogels zouden ervan kunnen schrikken. Hahaha.En het is hier een stiltegebied.
Na het gebed zullen we dan gezamelijk het fruit gaan eten.Chaaq, deel jij even de matjes uit? Dank je.Gaat u maar bidden.Toe maar."

"Zo dames en heren allochtonen, we zijn nu aan het einde van de wandeling gekomen. de bedoeling is dat we dit soort wandelingen vaker gaan organiseren.U hebt voor deze wandeling 10 euro gekregen om hier naartoe te komen. Het is uiteindelijk natuurlijk wel de bedoeling dat u dit soort activiteiten leuk gaat vinden en ervoor gaat betalen, net als de autochtone Nederlanders.Wat zegt u ? .. Ja graag gedaan.
Bedenk wel ...uw smulboswachter is er voor u. At your service.Hahaha.
Ik zou zeggen tot ziens en ga in vrede. Salami."

Op de radio hadden ze het al over Boslims.
UNQUOTE

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden