Discussie: delegees
Los bericht bekijken
Oud 7 april 2004, 18:51   #5
pielewuiter
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar pielewuiter Stuur een bericht via MSN naar pielewuiter Stuur een bericht via Yahoo naar pielewuiter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pielewuiter

dus u verklaard dat ik mij kandidaat mag stellen in een ziekenhuis voor hartchirurg terwijl ik geen enkel diploma heb , en als het ziekenhuis mij daarvoor aanneemt is alles in orde ,
volgens jou volstaat het dan , dat de mensen die ik opereer niet meer treug komen voor een volgende keer .
pielewuiter , een discussie op niveau is voor jou ook ver weg he

ik wil het eerste ziekenhuis nog zien dat een chirurg zonder diploma aanneemt , je bent hier duidelijk erwten met courgetten aan het vergelijken. Wat heeft een sollicitatie met een verkiezing te maken?

U mag zich ten allen tijde en voor elke job kandidaat stellen , men zal u echter niet selecteren indien je niet geschikt bent voor een job.

PS : het is u verklaart
dit vind ik nu echt schandalig ,

voor alles en nog wat moet er aan de voorwaarden voldaan worden en moet men bewijzen dat je bekwaam bent .
behalve wanneer het gaat over de rechten van de kleine man .

iemand die zich kandidaat stelt om de kleine man te vertegenwoordigen inzake zijn rechten als werknemer die zou wettelijk verplicht moeten bewijzen kapabel te zijn voor die opdracht .