Los bericht bekijken
Oud 7 maart 2009, 10:02   #2
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

ja, suske daar gaan we dus naartoe.

Ik heb me al langer afgevraagd waarom ze zo persé willen dat de politiekorpsen een "afspiegeling van de maatschappij" moeten zijn... terwijl ze dan zoveel mogelijk "allochtonen" bedoelen.

Al ooit gehoord dat ze streven naar het basiscijfer van x% aziaten inhet korps? (zoveel chinezen, zoveel indiers, zoveel indonesiers)?

Neenee, als ze "afspiegeling van de maatschappij" zeggen, dan bedoelen ze: we moeten meer marokkanen en turken hebben want de "jongeren" aanvaarden anders de authoriteit van de politie niet.

Ik wil dan ook enkel nog een bekeuring aanvaarden als de politieagent een naturelblonde vrouw van middelbare leeftijd is, én een brilletje draagt! Daarvan lopen er alvast méér dan 5% rond (5% is toch het cijfer van het aantal multiculturele verrijkers dat men geeft als men durft te opperen dat het er teveel worden?).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden