Los bericht bekijken
Oud 7 maart 2009, 19:52   #3003
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Een oude Griek zou ooit hebben gezegd: "wij weten niets zeker en zelfs dit niet". "Ik geloof" staat voor mij gelijk aan "ik heb de stellige indruk". Het heeft mij ook wat tijd gekost, vrij lang geleden, om tot deze slotsom te komen.

Maar waar maak je je eigenlijk zo druk over? Nederlandse maatregelen zijn een binnenlandse aangelegenheid en het gaat slechts om enige gemeenten die het aan passend terrein en/of toereikende ordediensten ontbreekt om horden buitenlandse rustverstoorders per in behandeling te nemen.
Nederland is tamelijk klein dus het kan geen groot bezwaar voor je opleveren om iets verder door te reizen en je gerief te halen in een van de plaatsen waar faciliteiten gehandhaafd en wellicht uitgebreid worden en men het zich nog kan permitteren om overlastbrengers (dus jou waarschijnlijk niet) per stuk tot de orde te roepen.
====

Sommige voedings- en genotsmiddelen kunnen bij overdosering als drugs uitwerken, ja en het overgangspunt kan per persoon, al dan niet erfelijk bepaald en/of gewichtsgerelateerd, iets variëren.

Een matig mens is zijn vrijheid waard.
Dus als jij stelt dat "Ja, ik geloof dat drugsgebruik anders dan "medicinaal" voornamelijk berust op "ontsnappingsgedrag"." of "om zichzelf te bewerken met chemicaliën ter ontwijking van de realiteit."
Dan is dit jouw indruk gebaseerd op enkele subjectieve waarnemingen.

Waar ik me druk over maak? Maak ik me druk?
De Nederlandse maatregelen is inderdaad een binnenlandse aangelegenheid. Maar daar mag ik toch wel een mening over hebben hoop ik. Daar mogen we toch over discussiëren. Dit is immers een discussieforum.

Natuurlijk kijkt iedereen met argusogen naar Nederland. Lees nog eens de openingspost.

Een matig mens is zijn vrijheid waard, maar niet ieder matig mens heeft zijn vrijheid.

Laatst gewijzigd door artisjok : 7 maart 2009 om 19:53.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden