[quote=jbl;4013188]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
BDW heeft zich bijna 2 jaar zeer goed uit de slag getrokken;
hij stond in het centrum van de aandacht.
En ging niet door de knieën.
Hier maakt U volgens mij toch een foute analyse. Herinner U de regeringsonderhandelingen, waar er tot twee maal toe bijna een akkoord was inclusief staatshervorming en dat Bartje zich toen als een angsthaas heeft teruggetrokken. Het zal voor bdw nooit genoeg geweest zijn hij is enkel voor een onafhankelijk vlaanderen en kan eigenlijk geen enkel compromis aanvaarden en dat was zijn zwakte en lafheid tijdens de regeringsonderhandelingen.
Trouwens de peiling laat een misschien een analyse toe, CD&V behoud zijn kiezers, net zoals NVA. M.a.w. het zijn twee totaal verschillende partijen het kartel was zo artificieel dat het niet in stand te houden was. CD&V is niet afgestraft, de leefbaarheid van de NVA zal bij de verkiezingen blijken.
|
Tot tweemaal toe een bijna-akkoord, waarbij de franstaligen hun slag thuishaalden en Vlaanderen borrelnootjes kregen, borrelnootjes waarbij men vergeten is nootjes in het omhulsel te steken.
Wie Bart kent weet dat Bart geen angsthaas is, moest Bart een angsthaas zijn dan was hij meegegaan in het regeringsverhaal en was hij nu al meer dan één jaar minister.
Het is erg dat iemand die standvastig is, beschouwd wordt als een angsthaas. Dit zegt uiteraard meer over uzelf dan over Bart.
Lees hieronder mijn (hoe heet het nu ook weer? Het staat in het paars hieronder, een kleur die ik niet toevallig gekozen heb), dit is nu eens echt van toepassing op u.
Groetjes,
Guido