Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg
Je vergelijking gaat zelfs niet op. In het Europese parlement bijvoorbeeld is iedereen gelijkwaardig. Doorgetrokken naar jouw parallel betekent dit dat elk bijvoorbeeld de pauk speelt, maar dat niet hoeft te doen. En daar verliest je vergelijking reeds aan waarde. Je vergelijking steunt op onkunde.
|
Nee man daar gaat het helemaal niet om. Ik zeg dat de instrumenten niet op elkaar zijn afgestemd.
Wanneer je dat europa wil doen functioneren dan moet men eerst werk maken met de verschillen tussen de lidstaten weg te werken, de sociale zekerheid op elkaar af te stemmen, de loonbaremas op elkaar af te stemmen de wetten op elkaar af te stemmen. Hier geraken ze het nog niet eens over het verkeersreglement de verkeerstekens, de verkeerslichten. Moet ik nog een tijdje zo doorgaan voor dat het zal doordringen bij U of begin je het te snappen.
Nu hebben we het nog niet gehad over de verschillen in maatregelen welke er gehanteerd worden he.
Logisch gezien moet men tot een gemeenschappelijke voertaal komen. Alles begint en valt bij communicatie. Dat ondervinden we nu al meer dan 170 jaar, en niet wij alleen maar overal ter wereld. Wil je dat ontkennen soms?
Europa zal binnen een miljoen jaar nog geen gemeenschappelijke voer taal hebben, en dat is niet zomaar uit de lucht gegrepen wat ik zeg maar dat kan ik U ook aantonen dat dat zo is.