Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL
Ben Goerion is al wel meer dan 35 jaar dood.
|
Ben even terug gaan kijken naar het begin van deze berichten. Het eerste bericht kwam van Jean-Pierre. Zie hieronder. Het ging over het lijden van de Palestijnen. Ik dacht dat het zinvol kon zijn om toch wat meer naar de achtergronden te kijken. Joden - ook zionisten - zijn niet meer sadistisch dan andere mensen. Indien de Palestijnen zonder morren hun grondgebied ziuden verlaten dan zouden de zionisten hen geen kwaad doen.
De analyse naar 'homogene' Ertz Israel en het waarom ervan komt wel te weinig aan het licht. Ik weet het ook niet. Daarom had ik meer informatie van dit forum verwacht. Indien men de moraal volledig opzij schuift kan men een zekere bewondering hebben voor de systhematische aanpak van het zionisme. Men isoleert telkens één groep PLO, Hamas, ... tracht de wereld te overtuigen dat zij alle Israeliers in zee willen drijven en kan er dan voluit tegen aan gaan. Iedere keer wat meer oppervlakte, iedere keer wat minder oorspronkelijke inwoners.
En het lukt.
Joden roepen al jaren op tot genocide van de Palestijnen...
Volgens Rabbi Yosef een van de invloedrijke geestelijke figuren in Israël "...mag men geen medelijden hebben met de Palestijnen. Ge moet hen raketten sturen en hen vernietigen. Ze zijn slecht en verdoemd."
Rabbi calls for annihilation of Arabs
Tuesday, 10 April, 2001, 16:01 GMT 17:01 UK
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/1270038.stm
" It is forbidden to be merciful to them. You must send missiles to them and annihilate them. They are evil and damnable,"
Rabbi Yosef is one of the most powerful religious figures in Israel, He is known for his outspoken comments and has in the past referred to the Arabs as "vipers". Through his influence over Shas, Israel's third largest political party, he is also a significant political figure.
As founder and spiritual leader of the political party Shas, Rabbi Yosef is held in almost saintly regard by hundreds of thousands of Jews of Middle Eastern and North African origin.
Nu weten we het ook eens van die kant. Wie het artikel verder leest vind nog ander moois...