Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips
En wat is het verschil tussen het VB en het FN van onze Rudy?
Of kreeg je geen postje aangeboden met uw LA?
|
Over het LA wil ik kort zijn: Ik ben er weg gegaan omdat ik vond dat Ward vanwege zijn geflirt met het Blok en zijn niet-deelname aan de komende verkiezingen blijk had gegeven van een politieke lafheid.
Het grote verschil tussen het Vlaams Blok en het FN is dat wij geen kiezersbedrog willen plegen.
Ik verklaar mij nader:
Het Vlaams Blok wil het rechtse electoraat naar zich toe trekken, ook de gematigd rechtse kiezers. Maar als die gematigd rechtse kiezers voor het Blok willen stemmen, dan moeten ze de Vlaamse onafhankelijkheid erbij nemen, zoals de SPA kiezer het migrantenstemrecht erbij moesten nemen.
Het FN wil een gematigd rechts alternatief bieden, waarbij de rechtse kiezers niet voor voldongen feiten worden geplaatst.
Bij ons kies je niet voor een avontuur, waarvan men niet weet tot wat het gaat leiden. Wij blijven Belgischgezind, waarbij we gaan voor de afschaffing van alle maatregelen die de ongelijkheid tussen Belgen in stand houden. (cfr. Transferts, grendelmeerderheden, tc.)
Uiteraard valt dat niet in goede aarde bij het Blok.
Daarom merken wij vanuit het Blok duidelijk een georkestreerde ridiculiseringsactie, dewelke er enkel op gericht is om zand in de ogen van de gematigd rechtse kiezer te strooien.
In ieder geval neem ik de handschoen op en daag ik elke zichzelf respecterende Blok-politicus uit tot een openlijk debat voor groot publiek!
Wedden dat geen enkele Blok-politicus de uitdaging durft aangaan?