Los bericht bekijken
Oud 12 maart 2009, 09:27   #5
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hendrik de Stoute Bekijk bericht
Beste allemaal,

Daarom vragen wij om aan de de huidige campagneslogan slechts 2 woorden toe te voegen. En aldus te komen tot : Ik Kies Voor Vlaanderen En Europa!
Waarom zou die slogan herzien moeten worden? Waarom zou daar per se "en Europa" bij moeten staan? Er zijn ook mensen die kiezen voor Vlaanderen en niet voor Europa. Ga je die weer uitsluiten?

Slechts twee woorden zeg je, die wel een heel andere dimensie aan de campagne zouden geven. Waarom moet dat weer?

Ik versta jou soms toch niet hoor. Het is een goede slogan, goed onderbouwd en dan wil jij dat weer per se veranderen.

Ik vraag me bovendien af of jij wel iets gelezen hebt op de webstek, want daar staat toch klaar en duidelijk:
Citaat:
Beslissende stappen zetten naar de onafhankelijkheid van Vlaanderen, een open Vlaamse republiek, bevrijd van de Belgische democratievervuiling, betrokken op Europa en de buitenwereld.
Waarom jij nu weer je tijd en energie gaat steken omwille van een hoogst persoonlijke voorkeur, begrijp ik niet. Steek die tijd en energie in het even hard promoten van de conventie als je gedaan hebt met de Catalaanse betoging.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden