Los bericht bekijken
Oud 12 maart 2009, 17:50   #276
Spinoza
Minister-President

Spinoza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Marijnissen zegt zelfs veel meer. En dat wil ik u nog besparen. En Marijnissen zal wel weten waarover dat hij spreekt neem ik zo aan. De man was lange jaren één van Nederland's toppolitici. En we mogen gerust zeggen: een integer politicus. U moet dit nu weer niet proberen weg te gommen met een of ander nietzeggend onderzoek. Marijnissen is de man de politiek praktijk, die precies wel wist en weet hoe corrupt het Nederlandse bedrijfsleven en de Hollandse politici zijn.

De les is in deze ook dat u moet ophouden België gratuit te bekladden. Let wel, u moogt dit doen, maar dan krijgt u van hetzelfde laken een broek. Als u België verwijt corrupt te zijn, dan ziet u de balk niet in eigen ogen (lees: in uw eigen land).
Marijnissen is een ex-communist die dweepte met een monster als Mao. Geen helder licht die man, lijkt me zo. Die man is bijna per definitie anti-establishment. Gedegen onderzoek is altijd te prefereren boven welke mening dan ook. In jouw geval natuurlijk alleen als het je uitkomt.
Spinoza is offline   Met citaat antwoorden