Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blauwzwart
Ik zou niet weten waarom men dit zou moeten ontkennen, alleen moeten ze inzien dat ze zich laten vangen hebben aan het belgisch systeem.
Samen in een federale regering zitten met Reynders, Di Rupo, Milquet, Onckelinx, Maingain en feitelijk heel dat Waals politiek bestel : dat gaat niet, je komt er bekaaid en met lege handen uit. Dit is geen oplossing, het leidt tot niets behalve tijdverlies.
|
Daar ben ik het mee eens. Ik heb steeds op dit eigenste forum gezegd dat de CD&V-N-VA verbintenis nefast was voor de onafhankelijkheid van Vlaanderen, maar zelfs nu, op het ogenblik dat de N-VA er alleen voor gaat, kunnen sommigen het niet laten de N-VA te overladen met alle zonden Israëls.
Citaat:
|
Er is maar één optie en dat is totale splitsing van dit land. Het vergt heel veel politieke moed en het is geen gemakkelijke oplossing, maar er is geen alternatief. De Wever mist nog een tikkeltje moed hiervoor, verder zeker een sterke politicus. Maar hij staat zo goed als alleen, want over Geert Bourgeois ga ik bijvoorbeeld best zwijgen. Met zoetwaterflamingatisme gaan we er nooit komen.
|
Juist, mij moet je daar niet van overtuigen. Maar de N-VA bestaat niet alleen uit Bart Dewever en Bourgeois, gelukkig maar. Met Jan Jambon, Marc Demesmaeker en