FDW bij Phara
Gisteren mocht FDW eindelijk weer(zelden op Tv uitgenodigd) zijn woordje doen op Phara.
Het was een "debat" tussen 2 Moslima's en FDW over de zogenaamde gevaar : Islam.
Ten eerste wordt het tijd dat Phara een neutrale moderator wordt.
Het is niet de eerste keer dat Phara een kant kiest of afzijdig blijft.
FDW kon amper zeggen wat hij wou zeggen, door het arrogante gedrag van 1 van de vrouwen(de andere was perfect) die hem niet liet spreken en van vragen veranderde.Phara smilde en kwam nooit tussen.
Ik ben geen VBelanger en Islamhater(zie Godsdienstopics) maar het is duidelijk dat de media FDW een verkeerde imago wil geven.
Ik noteer enkele punten die hij gezegd heeft :
Iedereen-Jood,Moslims(sluiers) enz..- mag aangekleed gaan zoals hij wilt maar is verplicht om neutraal aangekleed te gaan in een publieke functie.
Elke Moslim die in Belgie geboren en getogen is,is geen vreemdeling.
De Islam(Godsdienst) is wel een vreemd in Europa.
Toch mag er(ondanks de vreemdheid) de Islam gepraktiseerd worden.
Een Moslim in Iran of in Nederland/Belgie heeft dezelfde Godsdienst.
De Koran is niet anders in Belgie of ergens anders.
-------------------------
Ok hij is geen voorstaander van de Islam maar ik zie-in zijn debat van gisteren-geen enkele racisme.
Gelieve me te verbeteren.
In verband de 2 Moslima's : respect dat jullie voor jullie standpunten uikomen en voor strijden.
Published 12:49 11.05.11
Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 13 maart 2009 om 10:35.
|