Los bericht bekijken
Oud 15 maart 2009, 16:35   #26
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Dan heeft de Palestijnse autoriteit meer recht op vernietiging dan Israël.
Beide dienen vervangen te worden door één seculiere en democratische Palestijnse staat.
Van mijn part mag de huidige Palestijnse autoriteit dus verdwijnen, aangezien haar bestaat een bevestiging is van het bestaan is van een staat Israël.

Net zoals van mijn part het Vlaamse Gewest mag verdwijnen, indien er één Vlaamse overheid komt die bevoegd is over heel Vlaanderen (inclusief Brussel dus).
Net zoals van mijn part de autonomie van de Baskische Autonome Gemeenschap (Euskadi, de 3 provincies) mag verdwijnen, indien er een eengemaakte Baskische staat (Euskal Herria, de 7 provincies) komt.
Net zoals van mijn part de Ierse Vrijstaat van mij mag verdwijnen, indien er één Ierse republiek komt voor het hele Ierse eiland.
Net zoals de autonomie van de Spaanse deelstaat Catalonië mag verdwijnen, als er een Catalaanse staat die het volledige Catalaanse gebied (huidige deelstaat Catalonië, Valencia, Balearen, het Franse Rosseló, Andorra,...) omvat.
Etc...
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline