Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
ik neem aan dat U erbij was? ik heb namelijk dat verhaal nog al eens gehoord. toch wel erg hé! dat je mensen uit een brandende auto haalt en dat nog achteraf gaat vertellen? Theo Van Gogh kan alvast niet meer vertellen dat die racist zijn marokkaanse buurvrouw op eigen kosten een operatie in een belgische kliniek heeft betaald.
toch ook wel smerig om zoiets te durven vertellen vind ik. Dat DOE JE NIET ... toch?
Hoe kan je inderdaad nu op voorhand weten dat je een moslim uit een brandende auto haalt????????
Beste StevenM! je bent een genie makker!
Je KAN dat dus niet weten hé! je moet dat eerst onderzoeken natuurlijk!
wat een doorzicht heeft stevenM!
Daarom dat de meiden van de gekleurdetentbrigade enkel hun eigen GSM en laptop uit dat vliegtuig haalden natuurlijk!
STEL JE VOOR DAT ZE EEN ONGELOVIGE KAFFER HADDEN BUITENGESLEURD!
zoiets kan je toch niet maken? hé Steven?
|
Rustig maar Circe, ik begrijp niet goed waarover u zich zo opwindt. Het ging er mij vooral om dat FDW dat verhaal gebruikt om te bewijzen dat hij geen racist is, Circe. Het feit dat die man achteraf een moslim bleek te zijn doet totaal niet ter zake (want zoals u zelf zegt, Circe, dat wist hij niet op het moment dat hij het deed). Het feit dat hij iemand uit een brandende auto haalt is lovenswaardig, maar niet meer dan normaal. Anders wordt hij vervolgd voor nalatigheid en is hij een crimineel, hé Circe.
Als u stelt dat de hoofddoekmeisjes opzettelijk niemand uit het vliegtuig sleurden omdat ze anders ongelovigen hedden gered, dan is dat voor uw rekening, Circe. U bent ook een genie, vriendin