8 april 2004, 16:44
|
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Ik heb het al gezegd en ik blijf er bij. De kans dat België aangevallen wordt door een extremistische moslimbeweging is volgens mij nihil.
Waarom zouden ze ons aanvallen? Of de Nato, of de EU of andere belangrijke internationale gebouwen in ons land.
Ze vallen enkel landen aan die hun aangevallen hebben. Oog om oog, tand om tand luidt het hier.
Amerika is aangevallen omdat ze een oorlog gestart hebben.
Spanje is aangevallen omdat ze meededen met de oorlog.
Kijk naar Belgie, we hebben niet eens een leger, wie zouden wij moeten aanvallen?
En moest de Nato aangevallen worden, dan nog is die kans vrij klein. Want de Nato is ondanks al die aanslagen, een van de best beveiligde plekken in ons land. Oke, de kans dat er een vliegtuig instort bestaat nog, maar men gaat al 2x moeten nadenken om er een bom in te smokkelen.
Dus zolang Belgie niet gaat meevechten met die 2 tanks dat we hebben, dan zitten we veilig.
En daarbij, de kans dat we aangereden worden door nen auto is tenslotte nog altijd groter dan een bom in de trein he.
|
ons land is een draaischijf voor moslimterrorisme, bovendien waren Trabelsi en co. weld egelijk van plan een zelfmoordaanslag te plegen op kleine brogel. Gelukkig kon de staatsveiligheid op tijd ingrijpen...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
|
|
|
|