Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry
NVA, wat hebben die dan gedaan? Is BHV al gesplitst? Is er een staatshervorming? Wat is er eigenlijk wel dankzij het NVA? Zie jij iets wat ik niet zie?
Het VB heeft 10 keer meer van zijn partijpunten weten te realiseren zonder een dag in de positie gezeten te hebben om een regering samen te stellen dan dat het NVA de eerst komende 100 jaar zal kunnen realiseren.
Maar voor sommigen hier is dat moeilijk te verkroppen he. Ik heb nog altijd geen antwoord van jou op mijn vraag; Met welke partij gaat het NVA de onafhankelijkheid van Vlaanderen realiseren? Staat dat niet in haar programmapunten? Als je daar geen antwoord op weet, waarom moeten we dan op het NVA stemmen?
Kom nu niet met de zever dat er met het VB niemand wil in zee gaan he want dat is ook niet nodig aangezien het VB toch niet wil regeren in een Belgische kluchtzangersregering. Juist genoeg stemmen halen om heel die Belgische klotebende te blokkeren, meer hoeft dat niet te zijn. Ik zie ze al ploeteren, het NVA + CD&V + O-VLD + LDD + GROEN + Vanrossem + SPA+ + .Allemaal om dit klotelandje overeind te houden. Dat wordt gegarandeerd de schoonste dag van mijn leven. Ze vreten elkaar op als het zo ver komt.
|
In uw dromen zal het wel zo zijn.
Het VB wordt herleid tot z'n normale proporties, geen proteststemmen meer, enkel en alleen nog stemmers voor het Vlaamse Programma, stemmen die ze moet delen met de N-VA omdat sommige mensen de partijstandpunten van het VB te extreem vinden.