Los bericht bekijken
Oud 22 maart 2009, 17:45   #5
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Niet overdrijven, Meulenaere. Je haalt een beeld op dat graag door de doemdenkers ('ons Avondland wordt bedreigd door de Vijfde Colonne!) wordt gebruikt, maar je mag geen appelen met peren vergelijken. Indonesië is Vlaanderen niet.
Om eenvoudig op je vraag te antwoorden: als hier de Sharia wordt ingevoerd. Maar dat zit er niet aan te komen. De eerste Moslim die mij hier komt vertellen dat ik Allah beledig door een pint te drinken, kan mijn (leeg) Jupilerglas uit zijn aars pulken.
En meteen staan er vijftig verrijkers op straat je op te wachten om je tot fricassé te kloppen...
Ons Avondland wordt inderdaad bedreigt door een vreemde cultuur die van die soort is dat ze geen andere cultuur naast zich kan dulden en verder zal werken tot enkel haar eigen cultuur het grondgebied heeft veroverd...
We hoeven enkel maar te wachten, geen "racist" te zijn, komt in orde...
De volgende generaties gaan een gans ander levenspatroon krijgen. Maar zeker minder goed dan wat we nu hebben, ik zei bijna: hadden.
De hoofddoekjes, de burkini's, halal in warenhuizen, het dagelijk gejank en gezever over de nieuwe maatschappijproblemen: we zijn niet alleen gestart, we zitten stilaan op kruissnelheid.
andev is offline   Met citaat antwoorden