Los bericht bekijken
Oud 24 maart 2009, 13:55   #11
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Volledig artikel en bron.

Wat vind u hier van? Ik ben er nog niet uit. Van de ene kant zou ik zeggen dat je zo iemand niet meer laat rijden met passagiers. Van de andere kant is het wel zo dat de man flink gestraft is geweest en dit voor de rest van zijn professioneel leven zal mogen meezeulen.

Wat ik wel mis is informatie over de levensstijl van de man. Als je op een avondje drie liter wijn op kan zonder te eten, wat is dan het risico dat dat wel vaker gebeurt? Ik ken mensen die van een half glas wijn reeds dronken zijn.

Ik ga dus geen oordeel vellen, maar had graag uw mening geweten.
Drie liter wijn, zonder een hap te eten ? Wel een stevige drinker precies...Laatst las ik iets over een systeem, waarin je in een tester moet blazen, vooraleer het contact aan te zetten in uw voertuig. Dat had een directeur van een transportbedrijf in al zijn vrachtwagens laten installeren : als je positief bent, gaat het voertuig niet in gang.
Wat die chauffeur betreft : elke morgen in het zakske blazen, vooraleer te vertrekken. En als hij nog eens positief is, kan hij opnieuw ontslagen worden , maar deze keer voorgoed.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden