Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul
Als de rechtbanken geen kruisjes meer dragen, waarom wordt er op den VRT nog missen getoond eigenlijk ? Is dat een deel van hun opdracht ???
Weet je, op national geographic waren ze daar ook bezig met uitleggen dat jezus getrouwd moest zijn met maria magdalena, ze zaten mekaar dikwijls te zoenen, een vrouw als kerkelijk leider van de kerk etc.
Moet de paus en alle bisschoppen in koor nu ook een brief schrijven naar national geographic ?
En onze arme paus vertelt dan van die wetenschappelijke zwans dat condooms niet helpen, gelukkig stuurt een spaanse minister 1miljoen condooms naar africa om de message toch eens om te buigen.. Moet het vaticaan nu ook spanje op het matje roepen ???
|
Volledig: 2...
Maar wat de joden betreft: die mensen zitten toch echt wel met schrik voor ne nieuwe Sjoah denk ik ze.
TIPS AAN ONZE JOODSE VRIENDEN:
1. Kom eens buiten en doe eens een klapke met normale Vlamingen (géén Antwerpenaren

), dat zal u al wat geruststellen.
2. Formuleer eens uw eigen mening over Israël en nuanceer de discussie. Nu hebben we hier vaak de indruk dat jullie allemaal (?) iedereen steeds proberen in te dekken die ook maar iets met het jodendom te maken heeft.
3. Lach ook eens met uw eigen, gelijk Jos Geysen met zijn 'Limburgermopkes' destijds op HT&D. (door toe te geven dat ik dat ooit heb gezien, lach ik m'n eigen feitelijk ook al uit) Maar wat ge ook doet: GA GEEN BETOGINGEN ORGANISEREN ALS IEMAND OOIT EEN CARTOON MOEST MAKEN VAN ABRAHAM OF MOZES !