Hey meerval,
Ik daag je uit: waar in 'De Militant' vind jij één letter revisionisme? (Mag ik je er wel op wijzen dat de Militant van de LSP niks te maken heeft met de SWP. Als die kerels toevallig hun blad ook de Militant willen noemen, is dat hun zaak. De LSP heeft geen patent op die naam.) Verder daag ik je uit om alle uitspraken en geschriften van Geert Cool te publiceren waaruit zijn revisionisme blijkt.
Deze uitdagingen zijn uiteraard dikke zever, omdat je hierop niet kán ingaan. Ieder normaal denkende mens weet dat Geert Cool en de LSP zich verzetten tegen extreem-rechts en tegen de politiek die de groei van extreem rechts mogelijk maakt. Waarom je precies Geert Cool en de LSP aanvalt is mij ook volledig duidelijk. De LSP is een groter gevaar voor jouw extreem-rechtse of linkse kliek dan gelijk welke andere partij. Gaat verhofstadt extreem rechts terugdringen? Laat me niet lachen! De LSP ontwikkelt zich meer en meer als een volkspartij die langzamerhand de ogen van de man in de straat opent. We leggen op basis van feiten en ervaringen uit wat liberalisering, extreem rechts,... betekent voor de man in de straat. Hetzelfde geldt voor extreem links.
Je weet maar al te goed dat het onderwerp van dit topic nergens op slaat. je legt vage verbanden die geen verbanden zijn. Ik beschouw dit onderwerp dan ook als de zoveelste zielige poging om de opgang van de LSP te breken en bepaalde personen in discrediet te brengen. Dit zal je echter niet lukken. Steeds meer mensen beginnen de LSP te kennen. Steeds meer mensen realiseren zich dat er iets kan veranderen, dat er iets moet veranderen, en dat de LSP een alternatief zoekt én vindt. Daarvoor heb jij, beste meerval, een grote angst. Dat de maskers van extreem rechts en links worden afgerukt, en dat de mensen zelf mee gaan beslissen over hun toekomst en de toekomst van hun kinderen.
Ik hoop dat je inziet dat je met je topic alleen maar jezelf belachelijk hebt gemaakt. Mensen zijn niet dom en hebben geen furher nodig.
Groeten,
CaRf
PS als je eens een echte revisionistische site wil bezoeken, moet je zeker niet langs gaan op
www.lsp-mas.be want daar vind je alleen informatie over hoe de wereld er werkelijk aan toe gaat.