Los bericht bekijken
Oud 26 maart 2009, 23:35   #11
Kritische Theorie
Gouverneur

Kritische Theorie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Ik had het over een context, niet over een "belangrijke context" (sic). Die terminologie dient natuurlijk alleen maar om de kwestie achteraf trivialer te doen lijken. Ik wees enkel op de - overigens bijzonder voorspelbare (wegens dogmatische) - reactie op een positief bericht over het NSV. Het weze duidelijk dat de eerste zin van mijn reactie slechts een soort inleiding was op de tweede. Maar het staat u natuurlijk altijd vrij om de essentie links (no pun intended) te laten liggen en de aandacht af te leiden met ridiculiseringen.
In het eerste zinnetje geeft u weer dat ik een eigen mening verkondig. Op een politiek forum zou niemand daar verbaasd over mogen zijn. U bent dat echter wel. Reden genoeg dus om uw post op een onovertrefbare wijze humoritisch te benaderen. In het tweede zinnetje geeft u weer dat mijn mening over het nsv negatief is. Dat noemt u onverdraagzaam. Ik wist niet dat voor u een andere politieke opvatting hebben gelijk stond aan onverdraagzaamheid. In dat geval bent u nu bijzonder onverdraagzaam ten opzichte van mij. Kan u mij trouwens ook verduidelijken hoedat zinnetje één en twee onmogelijk van elkaar losgekoppeld kunnen worden. U heeft immers nog steeds niet dat onmisbare verband weer gegeven. Als u vindt dat uw eerste zinnetje een inleiding is voor het tweede zinnetje, en u zegt dat deze twee niet van elkaar losgekoppeld kunnen worden, dan zou ik ook graag weten waarom.

Kritische Theorie is offline   Met citaat antwoorden