Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2009, 22:21   #93
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Welke politic(a)us is dat niet ??
Ik denk wel zulke politici te kennen. Ze bevinden zich wel aan de extreem-linkse of extreem-rechtse kant. Voor hen is de ideologie er nog. Of je nu niet tevreden bent met de ideologie van een Vlaams Belanger die een onderbetaald zitje heeft in een gemeenteraad of die van een ex-CAP'er of LSP'er... dat zijn wel de politici (soms wel en soms niet verkozen) die gaan voor hun gedachtengoed. Als je met politici doelt op tjeven, VLD'ers of SP.a dan volg ik je wel.

Ik heb hoge politici van het Vlaams Belang op huisbezoek gehad om me te vragen om op de lijst te komen staan. (ik heb dat geweigerd btw, maar de kerel was heel vriendelijk en niet begon niet radicaal te razen) Ik weet dat vroeger die Merckx van PVDA (ik ben de naam even kwijt van de nieuwe
- kan het Peter Mertens zijn? - ... net interview met hem gelezen maar ik heb een rot geheugen en hoewel ik het niet met hem eens ben geeft die man een interview waarvan je beseft dat hij nadenkt en niet het populaire spelletje speelt). Ik vind die interviews met de extremen soms veel meer doordrongen van idealisme voor hun zaak en veel indrukwekkender en meer onderbouwd dan een intervieuw met een tsjeef een VLD'er of een SP.a'er. En helaas Groen! lijdt aan die ziekte hoewel ecologie een noodzaak is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden