Discussie: Brug te Grobbendonk
Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2009, 14:32   #1
Noodles_
Vreemdeling

Standaard Brug te Grobbendonk

Beste allen,

Vooreerst proficiat met jullie forum, ziet er zeer professioneel uit.

Nu mijn onderwerp. Ik woon dicht bij de gemeente Grobbendonk. Hier is de brug vanuit Bouwel over het kanaal naar Grobbendonk al 2 jaar onderbroken. Maw er kan alleen maar verkeer in één richting over, dus beurtelings verkeer vanuit de twee richtingen dmv verkeerslichten.
Misschien herinneren jullie je nog wel dat 2 jaar geleden een slimmerik met zijn kraanwagen tegen de brug moest opbotsen.
Momenteel is dit nu bijna 2 jaar geleden en nog steeds is er geen vooruitzicht in het bouwen van een nieuwe brug. Deze weg is een belangrijke verkeersader en alternatief van de e313 naar Antwerpen. Elke dag 's ochtends staat er dan ook een lange, lange rij auto's aan te schuiven richting Grobbendonk. Vele mensen zijn ook verplicht deze weg te gebruiken, oa naar de school in Vorselaar. Gevolg is veel tijd verloren en altijd maar aanschuiven.
Moest er morgen elke dag een politieker over de brug moeten dan was dit binnen het jaar verholpen??

Wat ik mij afvraag: Hoe, wat kan ik of anderen eraan doen om dit in de kijker te brengen, of om zoveel mogelijk mensen hierrond te mobiliseren en hier een verder gunstig gevolg aan geven? Iemand raad??

Dank.

Laatst gewijzigd door Noodles_ : 28 maart 2009 om 14:34.
Noodles_ is offline   Met citaat antwoorden