Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 29 maart 2009, 14:17   #9476
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
"het officiële vluchtpad " ?? De FBI heeft nooit een officieel vlucdhtpad vrijgegeven . Bepaalde vluchtgegevens van het NTSB zijn nog geen eindoordeel .
Straf mijn beste, het betreft hier de vluchtdata van de fdr zelf....
Welke de NTSB eerst niet Wilden vrijgeven maar die ertoe gedwongen werden omdat de pilots for truth een aanvraag via het freedom of information act hiervoor deden....

En wat nog grappiger is dat twee CIA agenten onafhankelijk van elkaar bevestigen dat wat aanvliegroute betreft deze gegevens wél blijken te kloppen...

Alléén zat U blijkbaar weer te slapen toen dit werd vermeld...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere;4040498
[B
Natuurlijk blijft het zo dat vluchtgegevens nooit op zulen wegen tegen fysiek bewijsmateriaal[/b] en de ooggetuigen die de crash werkelijk helemaal hebben gezien .

U méént het werkelijk,wéét U dat zulke data-aanwijzingen juist worden gebruikt om te kunnen vaststellen of de piloten fouten hebben gemaakt tijdens hun vlucht....

Met andere woorden mijn beste, telkens je leest na een vliegtuigcrash dat het de fout van de piloot is mag je er zéker van zijn dat die informatie om die te bewijzen zowat volledig uit de informatie die de FDR bevat gehaald is...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
"
Natuurlijk durft een ervaren piloot dat niet aan , het risico is te groot . Laat die kaper daar nu net maling aan gehad hebben.

Of dacht u dat deze netjes volgens de regels en binnen bepaalde veiligheidsnormen het Pentagon in vloog ?
Hebt U die link van U wél zelf degelijik gelezen mijn beste,Uw piloot beweerd dat het vliegtuig een linkse draai maakte alvorens aan te vliegen...

De vluchtgegevens én radargegevens spreken echter van een rechtse draai mijn beste...

Wat hebt U daar op te zeggen...

Meneer Buzz die deze link het eerst hier plaatste heb ik alvast niet meer gehoord toen ik hem op die blunder wees....

Laatst gewijzigd door Svennies : 29 maart 2009 om 14:27.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden