Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DannyS
Hoor eens, de spa-rood wil o.a. een belasting van 2% op vermogens boven de 1 miljoen euro. Dat zou 7 miljard euro per jaar opleveren. Genoeg dus voor de heroprichting van een openbare kredietinstelling, de uitroeiing van de armoede door aanpassing van de leef- en minimumlonen, uitkeringen en pensioenen, sociale woningbouw, betaalbare energie en gezondheidszorg voor jouw vriendin, voor Malika, en voor iedereen.
Ter vergelijking: Leterme beweerde tijdens rerum novarum dat iets dergelijks slechts 2 miljard per jaar zou kosten. Een en ander zou simpelweg te vinden zijn in slapende fondsen. Als ik me goed herinner heeft hij daarvan echter nog niet de helft gerealiseerd. Er liggen trouwens nog enorme bedragen voor het rapen aan niet-geïnde belastingen. Fraudeurs worden namelijk nauwelijks aangepakt.
|
Het ene onrecht maakt het andere niet goed. Dat er in Belgie te weinig gedaan wordt tegen belastingontduiking is geen vrijgeleide voor de volgende zaken.
feit: jou 'mevrouw' verdedigt tot op vandaag de door haar man gepleegde moord en zet mensen aan om op dezelfde manier een heldendood te sterven.
feit: jou 'mevrouw' opereert zeer actief op het internet en ronselt daar (en op de straat) jonge mensen en dan vooral vrouwen voor de Jihad.
feit: jou 'mevrouw' werd vanwege haar bekende en zelfgeproclameerde banden met terroristische groepen al het vuur aan de schenen gelegd in een Europees land... waarna ze zonder problemen hier in Belgie kon komen profiteren van ons sociaal stelsel.
Feit: jou mevrouw verspreidt via internet en andere kanalen haat en zet effectief aan tot geweld op een wijze en in een omvang waarvoor u en ik reeds meerdere malen tot effectieve gevangenisstraffen zouden veroordeeld zijn.
I rest my case...