Los bericht bekijken
Oud 30 maart 2009, 09:54   #6
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Is op bijna alle politici toepasbaar, denk ik. Ik wil daarmee niets over politici in 't algemeen zeggen, wel over het hoge BS-gehalte van deze test.
Vanochtend gelezen op de website van DS:
Citaat:
Zijn team liet 536 leerlingen in twee ASO-scholen anoniem een vragenlijst invullen die kan nagaan in hoeverre psychopathische trekjes in een groep voorkomen. De leerlingen moesten antwoorden op vragen zoals 'ik blijf meestal kalm wanneer andere mensen bang zijn' - voor een gebrek aan emotie - en 'ik kan mensen om de tuin leiden door mijn charme en glimlach te gebruiken' - voor oneerlijke charme.
Bron.

Op basis van dat soort onderzoek kopt de website van DS dat er twintig psychopaten zitten in elke school...

Ik weet niet of we moeten lachen of huilen met dit soort "onderzoek".
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 30 maart 2009 om 09:55.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden