Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik De Bruyn
(je zou er ook 6 Oosterweelverbindingen per jaar mee kunnen bouwen maar dat vind ik een minder goed idee  ).
En tot slot: ik heb een afkeer van boerka's. Ik vind het barbaars,middeleeuws en mensonterend. In Antwerpen is het -terecht- verboden ermee op straat te verschijnen.
|
Zolang het daar stikt van de racisten zult ge ook mij er niet tegenkomen. Ik hoor dat ze daar zelfs het kindeke Jezus uit de kribbes verwijderen, want een religieus symbool.
In de Limburgse mijnstreek zullen ze ook verbaasd opkijken over uw bewering dat "De migratie heeft niet de rijkdom van de Arabische stedelijke cultuur gebracht maar wel een plattelandscultuur die botst met de levenswijze in de steden. Dertig tot vijftig jaar geleden was dat ook zo."
Citaat:
Als mevrouw El-Aroud niet beschikbaar is voor de arbeidsmarkt dan moet ze geen dop krijgen, zo simpel is dat.
|
Zo simpel is dat niet: die mevrouw is geen uitzondering waarvoor een vereenvoudigde voorwaarde moet worden uitgevonden. De vdab volgt elke dopper. En iedereen die na het verstrijken van dezelfde afgesproken termijnen, en na hetzelfde afgesproken aantal aanmaningen niet beschikbaar blijft, krijgt effektief geen dop meer.