Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen
Homosexuelen zijn vooral fier op hun geaardheid! Dat zie je meer en meer in het openbaar: homo's lopen er te koop mee met hun geaardheid, je ziet al van 500 m afstand wie homo is of niet!
|
Om van al die heterokoppeltjes nog maar te zwijgen... Die doen dat natuurlijk ook omdat ze fier zijn heteroseksueel te zijn. Die doen dat natuurlijk niet omdat ze gewoon geil staan van elkaar.
Citaat:
Lopen hetero's te koop met hun geaardheid? Neen! zij gedragen zich normaal en hun geaardheid komt niet ter sprake.
|
Hun geaardheid wordt als evident beschouwd. Als homoseksueel moet je altijd het vermoeden van heteroseksualiteit weerleggen. Als heteroseksueel stelt er zich op dat vlak geen probleem.
Citaat:
Het "homo-dierenrijk": nog maar eens een provocerende actie van de linkse partijen: het zou niet slecht zijn deze "homosexuele dieren" op de kermis te plaatsen bij de attractie "sterk afwijkende dieren".
|
Het zijn natuurlijk de linkse partijen die sommige pinguïns het lesbianisme hebben aangepraat!
Citaat:
Tenslotte de link naar pedofilie: er zijn % meer homo's dan hetero's die pedo-neigingen krijgen na een bepaalde periode. Ik denk dat vooral oudere homosexuelen die geen jongere partner meer kunnen vinden,deze richting uit gaan!
|
Ik zie dat je daar uitvoerig onderzoek naar hebt verricht. In welk vaktijdschrift publiceer je je bevindingen zoal?
Citaat:
Als ik al deze kenmerken opnoem,is het inderdaad tijd voor een therapeutische behandeling voor deze personen!
|
Er viel mij iets soortgelijks in bij het lezen van dit ononderbouwd, met spuug aan elkaar gelijmd betoog...