Citaat:
Ga jij pas content zijn wanneer we allemaal terug in een grot wonen en met berevelletjes rondhossen?
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thor
Idd Distel,dat is wat groenen willen.Volgens hen was er ooit een Aards Paradijs,waar alles Goe en Groen was.
Dat was zo in de algemene omgeving van vlak voor de stoommachine......en terug naar de middeleeuwen,in lemen hutjes wonen,geen medicijnen meer (wegens getest op dieren) en voor het leven vastgekluisterd zitten aan uw geboortedorp.
Behalve dan voor de Groene Ubermenschen:die moeten natuurlijk wel met het vliegtuig naar Brazilie om bosindianen aldaar in het stenen tijdperk te houden 
|
Eigenlijk toch weer straf, hé? Kijk eens aan... Al weer karikaturiseringen. De tegenpartij belachelijk willen maken. Dat is een klassieke drogreden: een stropopredenering genaamd (drogreden van de stroman).
Nu eens eerlijk: waarom doen jullie dat eigenlijk? Ik ben daar altijd heel curieus naar... Het enige motief wat ik kan bedenken, is niet al te goed qua oordeel. Dus ik hoop dat jullie een zinnige motivering hebben om stropopredeneringen te gebruiken.