Los bericht bekijken
Oud 3 april 2009, 13:37   #5
Paracelsus
Minister

Paracelsus's schermafbeelding

Standaard

Er zitten een Fransman, een Belg, een Ollander en een Marokkaan in de trein. Gooit de Fransman enkele stokbroden uit het raam waarop hij zegt: "heb ik toch genoeg in Frankrijk." Gooit den Ollander een stukje kaas uit het raam waarop hij zegt: "heb ik toch genoeg in Nederland." Waarop de Marokkaan zegt tegen de Belg: "Durf nie hé manneke!!"

Er zitten twee mannen tegenover elkaar in de trein. Zegt de een tegen de ander: "Zal ik u eens een leuke hollandermop vertellen?"
De andere man kijkt kwaad en gekwetst en zegt: "Meneer, ik ben Nederlander!"
Zegt die eerste vent weer: "Maakt niet uit, dan vertel ik ze wel wat langzamer!!"

Een Belg zit te genieten van zijn ontbijt, dat uit koffie, croissant, boter en jam bestaat wanneer een Hollander die kauwgum kauwt, naast hem komt zitten en ongevraagd een gesprek begint.
De Hollander: "Dus jullie Belgen eten het hele broodje op?"
De Belg:" ja, natuurlijk."
De Hollander (die irritant belletjes met zijn kauwgum blaast): "Wij niet,in Holland eten we alleen de binnenkant op. De korstjes sparen we op in een container, recycleren we, bakken er opnieuw broodjes van en verkopen die weer aan België."
De Hollander:"Eten jullie die broodjes met jam?"
De Belg: "Ja, natuurlijk."
De Hollander (nog irritanter sliertjes trekkend uit zijn mond met die kauwgum): "Wij niet. in Holland eten we alleen vers fruit, verzamelen alle schillen, pitten en restanten in een container, recycleren ze en maken er jam van. Dan verkopen we dat weer aan België."
De Belg: "Hebben jullie sex in Holland?"
De Hollander: "Ja natuurlijk!"
De Belg: "En wat doen jullie met die condooms?"
De Hollander: "Ja die gooien we natuurlijk weg!"
De Belg: "Wij niet. In België verzamelen we ze in een container, recycleren ze en smelten ze tot kauwgum en verkopen die weer aan Holland."

Er kwam een hollander tanken in Gent, hij stapt uit, neemt die pomp en steekt ze in zijn gat.
De bediende ziet dit en loopt naar buiten en roept: "Meneer, da's ni normaal eh."
Roept de Hollander terug: "Nee dat is super!"

Weet jij hoe een hollander zich verwarmt?
Hij gaat in een recht hoek staan. Het is daar 90 graden

Waarom moeten de Hollanders zo lang wachten voor ze hun vakantiefoto’s te zien krijgen?
- Omdat ze hun films naar de ontwikkelingslanden sturen.

Een Amerikaan, een Belg en een Hollander gaan samen op vakantie. Zegt de Amerikaan: "Ik neem 30 condooms mee. Hoeveel nemen jullie er mee"? "Ik neem 40 condooms mee", zegt de Belg. "Ik neem 27 condooms mee", zegt de Hollander. "27?", vraagt de Amerikaan, "wat een raar aantal". Waarop de Hollander zegt: "Tja, meer kon ik niet omdoen".

Een Ollandse soldaat komt al rennend op een kruispunt en ziet daar een non staan. Hij vraagt: "Zuster, mag ik mij even verbergen onder uw rok, ik leg het later wel uit." De non gaat enthousiast op het voorstel in. Even later komen twee MP's aangehold en vragen aan de non : "Is hier een soldaat voorbij gelopen?" Zij zegt ja en stuurt de MP's de andere richting uit. Nadat de MP's verdwenen zijn kruipt de soldaat onder de rok uit en zegt: "Bedankt zuster, ik wil namelijk niet naar Afghanistan toe." De non knikt begripvol. Om verder de non nog een compliment te maken zegt hij: "Ik wil niet grof zijn zuster, maar jij hebt het mooiste paar benen dat ik ooit gezien heb." De non antwoordt:"Had je ook wat hoger gekeken, dan had jij de mooiste ballen van de wereld gezien" "Ik wil namelijk ook niet naar Afghanistan."
Paracelsus is offline   Met citaat antwoorden