Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Het gaat er mij over dat dit stukje weer gebruikt wordt om een beetje op rechts te schelden, maar terzelfder tijd duidelijk blijkt dat links zich aan exact dezelfde discriminaties bezondigt- bezondigde (ussr). De pot verwijt de ketel...
Ik vraag mij trouwens af wat uw laatste zin betekent?
|
Aha, dus u verwijt die eerste persoon hier communist te zijn? Anders volg ik uw redenering niet...
Dat laatste zinneke? Ik vraag mij af waarom je alleen maar commentaar spuit op het feit dat er in dat bericht stond "extreemrechtse", terwijl ik daar niet eens aandacht aan had besteed. Zulke voorstellen komen altijd uit extreme hoek, of het nu links of rechts moge zijn. Ik vroeg me dus af of uw reactie een tactiek was om de aandacht van het bericht zelf af te leiden?
note to the idiot above: khoop da ge in ga rubber ga doen later, want anders gade misschien ook nog uitgeroeid raken... 't is nie door te beweren dat het alleen homo's zijn die AIDS krijgen dat je zelf geen risico loopt, niet waar? 
|
Griffin heeft u de titel van de topic wel gelezen: x- rechtse jacht op homo's levert geen buit op.
De topic is dus weldegelijk geplaatst om (extreem)- rechts in een slecht daglicht te plaatsen.