Discussie: Staat afbouwen
Los bericht bekijken
Oud 4 april 2009, 10:28   #50
Maximus Aurelius
Staatssecretaris

Maximus Aurelius's schermafbeelding

Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Wij hebben vrees ik niet veel te wensen op dat vlak! Die amtenaren verzetten idd niet veel, maar wat kunnen wij eraan doen.

Niet veel, behalve op de meest extreme liberalen stemmen, indien dit en soortgelijke items u na* aan het hart ligt...

Hoewel ik geen grote bewondering koester voor 's mans** intellectuele capaciteiten, om het eufemistisch te stellen, overweeg ik dan ook conform voorgaande redenering een stem voor LDD.

In the alternative, overweeg ik zelf om in de politiek te gaan. Maar met mijn 25 jaartjes kan ik er wellicht niet veel doen***, dus wacht ik nog wel een jaar of 5 �* 10. CD&V, get prepared. I'm joining your ranks.

* vind ik een toffer woord dan het hollandse 'nauw'
** héy, no hard feelings hé jean-marie
*** het zou pas schrijnend zijn om in de politiek te gaan om tegen de grijze middelmaat, onder de vorm van blonde goden aka fils-�*-papa's, schenen te schoppen en dan krak (zonde papa, dat spreekt) hetzelfde te doen: namelijk zonder iets zinnigs te vertellen te hebben en zonder enige professionele ervaring te hebben, mijn broek te gaan verslijten in het parlement.