Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M
Ik heb het nooit gehad over daklozen, dat heeft 'beste vriend' erbij verzonnen. Kijk, van mij mag iedereen een menswaardig bestaan hebben, ik vind gewoon niet dat jan en alleman moet gaan werken om gezonde, mentaal weerbare jongeren te onderhouden omdat zij het wel met 800 euro in de maand willen doen.
Als 'een menswaardig bestaan eisen buiten de economische markt-waanzin' betekent dat die mensen willen eten, geen probleem. Als 'een menswaardig bestaan eisen buiten de economische markt-waanzin' betekent dat een gezin een breedbeeld-tv wil kopen van mijn belastinggeld, dan ben ik minder akkoord. Voor alle linksen die nu denken een gemakkelijk doelwit gevonden te hebben: pvda+ scoort het hoogste op mijn 'doe de stemtest' 
|
Het is overduidelijk dat je zo éne bent die denkt dat doppers, al dan niet " beroeps " ,te benijdden zijn . Mischien zullen we er nog eens over klappen de dag dat je zélf met 800 euros moet toekoemen. Mij is het al overkomen toen ik jonger was, om met weinig centen rond te moeten komen , ik weet dus hoe dat gaat . Mij zul je dus ook niet zulke overdraagzame onzin horen vertellen.