Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend
Het is overduidelijk dat je zo éne bent die denkt dat doppers, al dan niet " beroeps " ,te benijdden zijn . Mischien zullen we er nog eens over klappen de dag dat je zélf met 800 euros moet toekoemen. Mij is het al overkomen toen ik jonger was, om met weinig centen rond te moeten komen , ik weet dus hoe dat gaat . Mij zul je dus ook niet zulke overdraagzame onzin horen vertellen.
|
Je kan misschien eens stoppen met mij continu woorden in de mond te leggen. Ik benijd helemaal niemand. Ik heb ook al met weinig moeten rondkomen, maar ik ging dan wel werken voor mijn centen ipv te verwachten dat anderen dat deden. Zoals ik voordien al zei: ik kan begrijpen dat iemand werkloos wordt en dan wil ik gerust gaan werken om die persoon een inkomen te geven. Ik ben helemaal niet tegen werkloosheidsuitkeringen an sich. Als die persoon echter drie jaar later nog steeds werkloos is en dopt dan is er echt wel meer aan de hand. Zeer onverdraagzaam is dat, verwachten dat mensen zelf zoeken naar werk ipv te eten uit de gemeenschappelijke ruif