Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey
Ik vind het een beetje raar dat jou dat iets kan schelen, gegeven jouw mening over andere mensen in vergelijkbare toestanden. Ik vind het, daaruit volgend, ook wat raar dat je nu probeert over te komen als iemand die iets geeft om andere mensen, terwijl je doorgaans hard de indruk geeft dat je helemaal niet geeft om anderen. Eigenaardig.
|
Het internet is een propaganda battle ground. Voor sommigen is dit forum een uiting van onze individualiteit, anderen zijn gerecruteerde en geïnstrueerde 'vrijwilligers' ten dienste van groepen.
Een regel om de harten te winnen van de goedgelovigen: gebruik een vredeslogo of symbool, dan valt je racisme of steun voor geweld niet zo op. Aan dit soort van manipulatie heb ik een hekel. Eerlijk is anders.
Bericht is niet persoonlijk bedoeld. Daarvoor ken ik de schrijver niet goed genoeg. Ik merk wel tendenzen, en er is informatie over hoe er gerecruteerd wordt zelfs door regeringen, om op forums (en met een naam als 'politics' moet je daar wel ondervallen) bepaalde standpunten te verkondigen.