Los bericht bekijken
Oud 7 april 2009, 14:42   #11
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
2 problemen heb ik met deze argumentatie.

1Deze bewering is pertinent fout, er was helemaal geen "totale vrijheid om haat te zaaien". Zowel de Nazi- en Communistische dictaturen lieten enkel toe dat er haat gezaaid werd die hen aanstond. .
ah, u wil dus wel degelijk dat men haat kan zaaien. en iedereen moet blijkbaar zijn "ewige jude" versie kunnen maken. d�*t is natuurlijk beter dan dat slechts één groep gedemoniseerd kan worden, maar dat er géén enkel gedemoniseerd kan worden lijkt me een beter alternatief/

Citaat:
Net hetzelfde als nu dus: Er mag volop haat gezaaid worden tegen wie zich politiek 'incorrect' opstelt, maar niet in andere richting.
u wil dus duidelijk haat zaaien.... dat lijkt me niet zo gezond.

Citaat:
Moslims mogen betogen met slogans als 'Death to all who oppose Islam' in onze hoofdsteden, maar wie iets negatiefs te zeggen heeft over de multiculturele samenleving kan maar beter héél goed zijn woorden wikken en wegen en over de juiste partijkaart beschikken.
iets negatiefs en de zaken bij naam en toedracht noemen is géén probleem , ook niet over de multikulturaliteit. Maar u blijkt nog veel verder te willen gaan, niet ?

Citaat:
Het is absurd te waarschuwen tegen het herhalen van dergerlijke toestanden, terwijl uw maatregelen eigenlijk ons terug naar deze toestand voeren
Mijn maatregelen ?
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 7 april 2009 om 14:43.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden