Los bericht bekijken
Oud 7 april 2009, 15:33   #17
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Maar de huidige toestand is zo helemaal niet en dat weet u ook maar al te goed. Mijn punt was niet dat 'ik haat wou zaaien' (gelieve uw thelepathische gaven en obsessie om iemand anders zijn gedachten te lezen op te bergen), maar wel dat ik aan wou tonen dat de realiteit is dat er nu sommigen onbeperkt 'haat' mogen zaaien en anderen niet. U geeft zelf toe dat het dan preferabel is dat 'iedereen dan maar haat moet mogen zaaien'. .
hier leest u dan vlug over : maar dat er géén enkel gedemoniseerd kan worden lijkt me een beter alternatief/

Citaat:
En dat is waar ik voor sta ja, ook meningen die mij niet aanstaan moeten aan bod komen
.

dat gebeurt volop. maar men wil "mening" kost wat kost vertalen naar haatzaaien. geen telepathie, het blijkt uit uw betoog.

Citaat:
De enige grens die ik stel is het oproepen tot geweld.
voil�*, men moet groepen kunnen aanzetten tot haat jegens anderen volgens u. u zal zich evenwel niet willen bezondigen om hen ook tot geweld op te roepen. dat hoeft uiteraard ook niet, dat volgt vanzelf wel...

Citaat:
"Death to all who oppose Islam" zit duidelijk in die categorie.
d�*t vind ik dus ook strafbaar.
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden