Beste,
kan u me even duiden wat het standpunt is van LDD omtrent klimaatverandering ?
ik heb gemerkt dat partijleider JMDD
cirkelt rond een klimaatscepticisme dat vooral héél erg onwetenschappelijk is en vooral blijkt geeft aan een buikgevoel dat niet WIL dat er een door menselijke toedoen ontstane klimaatverandering, omdat de politieke implicaties te onwelvallig zijn.
Ik zou dan ook graag weten of het officiële partijstandpunt de wetenschappelijke realiteit aanvaard of niet, want het is me niet helemaal dudielijk of LDD dat doet.
ik heb gemerkt dat naast JMDD heel wat figuren die rondom de partij cirkelen de wetenschap chargeren (bv in denktanks als cassandra) met artikels die al evenmin enigzins wetenschappelijk zijn maar vooral bestaan uit het najagen van de bias die niet WIL dat er een antropogene klimaatverandering is.
Persoonlijke mailcontacten met Paul Schiettekat (auteur van het milieuprogramma) waren onbevredigend, omdat hij ontzettend vaag bleef. En omdat hij bleef cirkelen omtrent het verwerpen van wetenschap, zonder dat hardop te willen gezegd hebben.
Kan u, zonder gebruikmaking van vage gemeenplaatsen, het partijstandpunt van LDD even verduidelijken ?