Los bericht bekijken
Oud 11 april 2009, 13:49   #1
boerenverstand
Parlementsvoorzitter

boerenverstand's schermafbeelding

Standaard SPA vlaams parlementsleden ?

John,

u zult ongetwijfeld in koor met andere politieke partijen stellen hoe belangrijk het vlaamse niveau is.

Ik werk steeds met voorbeeldjes, zodat u begrijpt waar ik het over heb.

Bij deze blik ik even terug op enkele SPA-parlementsleden 2004-2009:

-Op 2 staat op de antwerpse lijst Patrick Janssens, helaas hebben wij dikwijls moeten lezen dat PJ 5 jaar NIETS heeft gedaan in het parlement, geen wetsvoorstellen, geen aanwezigheid in de commissies. PJ was wel telkens aanwezig woensdagmiddag plenair , als de camera's draaiden, boekske , magazinneke lezen, ....Bovendien cashte PJ een parlementaire wedde maar had als argument dat door de samenvoeging van burgemeesterswedde en deze hij veel belasting betaalde. Daar heb ik niet van terug.
Het was zo erg dat de heer Peumans het duet PJ/Voorhamme er plenair op moest wijzen dat binnen de schoot van het vlaams parlement er een opvolgingscommissie BAM was maar beide heren waren er nooit.
Na 10 jaar "don't look back"-stilte ontdekt de burgemeester het Bam verhaal.

-De heer Sanne heeft STEEDS vertrouwen gehad in Flor Koninckx en beschouwt hem als volledig "gerehabiliteerd".

-De heer De Batselier krijgt een mega-afscheidsvergoeding en verkast naar de nationale bank met ook daar een mega-loon, dit met een economische kennis NUL. Hoe vooruitziend de nationale bank heeft gewerkt in deze bancaire crisis hebben we kunnen zien.

Hoe geloofwaardig vindt u dit allemaal ?

Laatst gewijzigd door boerenverstand : 11 april 2009 om 13:53.
boerenverstand is offline   Met citaat antwoorden