Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Is ze niet weerlegd? Er blijft niets meer van over.
Tenzij je toch nog de vele (extreem)linkse progressieven kan noemen die op de VRT komen. (Je noemde er nog geen één)
|
Zeggen dat er niets van overblijft, is geen weerlegging.
Allé, dan Bert Anciaux. Of is, sinds dat deze bij de spa in ongenade is gevallen, niet meer welkom. Mieke Vogels....
Nogmaal, sinds dat radicale aanvallen van de vrt op het vb een averrechts effect hebben gehad, is men daar naar een meer subtielere vorm van beschadiging overgestapt. Subtielere vorm die de rtbf niet nodig heeft om zijn Vlaamse vrienden aan te vallen. Daarvoor zijn de Walen nu eenmaal teveel overtuigd van hun eigen groot gelijk.
Maar dat de roots van het vb teruggaan naar de bezetting is, voor mij althans, geen geheim (alhoewel bvb de Joden tegenwoordig hun vrienden zijn, dit in tegentelling met de linkse kerk, die de Joden haten - het kan verkeren). Evenzeer dat het voor mij geen geheim is dat ge van "blokwatch" niet veel objectiviteit moet verwachten.
En zoals het voor mij ook geen geheim is, dat de hetse van de linkse kerk, tegen het vb, weinig met racisme te maken heeft, doch veel met hun "Belgie barst" standpunt. Twijfel er trouwens aan of het vb in de grond racistisch is. Het is enkel een stemmentrekker, die men gebruikt (en dat men beter niet zou doen). Heb in elk geval andersgezinden (=anti-vb) ook al ne hoop racistische prietpraat weten vertellen. Anders wel leuk, tegelijkerheid het vb en de Marokanen horen uitmaken voor het vuil van de straat.