Los bericht bekijken
Oud 13 april 2009, 17:19   #62
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Niet naar de koers zien hé mijn beste...
Ik kijk daarnaar om de stand van onze beschaving op te meten. Wegkijken is geen optie: we moeten de ogen openen en ingrijpen nu het (misschien) nog niet te laat is.

Het is overigens niet verwonderlijk dat men met heel die vlaggenhandel komt aandraven op een moment dat mensen zich in een vlaag van verstandsverbijstering bevinden (niet zelden boven hun theewater), zoals dat in het vuur van het supporteren gebruikelijk is bij de gewone man. Op zulke momenten is het weerstandsniveau laag en kan men deze sukkelaars eender wat in de handen stoppen.

Citaat:
blijkbaar is alléén een vlaamse leeuw aanstootgevend voor U..... Dat die gekke nederlanders collectief in het oranje rondhossen ,en tijdens de winstersporten zowel noren zweden als duitsers massaal met hun vlaggen zwaaien is voor U ook géén probleem....
Waar heb ik dat beweerd?

Citaat:
Meneer is belgicist pur sang zeker....
Liefhebber van die lelijke driekleur,de vlag des konings die tijdens de bezetting zo close met de nazi's was....
Toch niet. In esthetisch opzicht is het wel een mooiere vlag dan de Vlaamse natuurlijk, maar daar gaat de discussie hier niet over.

Citaat:
Dat de walen een geplukt kieken op hun vlag hebben is niet ons probleem mijn beste.......
Heb ik dat dan beweerd?

U doet eigenlijk wat meerdere lieden van uw slag plegen te doen: u valt mensen aan op de gedachten die u hen zelf toeschrijft. Beperk u a.u.b. tot de gedachten die ik daadwerkelijk tot uitdrukking breng.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden