Los bericht bekijken
Oud 13 april 2009, 23:42   #10
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ik insinueer niets, ik stel alleen vast dat een aantal mensen systematisch conclusies menen te moeten trekken uit elk stom incident, elk faits divers dat ze in één of andere gazet gevoederd krijgen. Ze vragen zich zelfs niet af waarom zo'n dingen in het nieuws komen.
Er kunnen 2.648.148 redenen zijn waarom een meisje met een minirokje wordt vermoord. Ik ben niet geneigd het woord van twee moordenaars voor waar aan te nemen. Hoe kun je nu in vredesnaam een algemeen geldende conclusie trekken over de islam na een moord waar je verder niets over weet in Sint Petersburg waar je verder nooit geweest bent?

Als de moslims uit elke moord, verkrachting, geval van kindermisbruik, carnavalsstoet en travestietenbar in onze contreien een beeld opmaken van onze cultuur, zal het er ook schoon uitzien.
Voor de moorden en verkrachtingen in onze contreien zijn de moslims voor een goed deel verantwoordelijk. Dat mogen wij opmaken na de lectuur van duizenden krantenartikels en rechtsuitspraken van de laatste 40 jaar...
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden