Los bericht bekijken
Oud 14 april 2009, 09:33   #86
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Hoe komen die mensen aan zulke vlaggen? Ik heb zoiets niet in huis, hoor. Die vlaggen worden door professionele indoctrinators uitgedeeld of verkocht onder het mom van "supporteren voor onze landgenoten". Daarbij speelt men in op imitatie- en massagedrag: de veelheid aan vlaggen trekt mensen aan, en omdat een supporterende massa een open massa is, staat er geen grens op het aantrekken.
professionele indoctrinators...
VRT personeel dat Vlaamse vlaggen verkoopt aan nietsvermoedende Chineeskes?
Woehaa...

Citaat:
Niets vindt de achterlijke zo fijn als één worden met andere achterlijken in een vitale, woest uithalende massa. Op zulke momenten ontwaakt hij voor even uit zijn geheel terechte minderwaardigheidscomplex, wordt hij de hulk, zwelgt hij in een roes van onaantastbaarheid.
Allez, allez...dat is zoals alle poco-imbecielen over dezelfde kam scheren...je mag die mensen daarbij niet zo te kakken zetten...daar zijn ook mensen bij die blind geïndocrineerd door onze tachtig % linkse tot extreem linkse pers de grootste waanzin als waarheid aanbidden en daar dus niet kunnen aan doen...

Citaat:
Persoonlijk vind ik dat allemaal griezelig om te zien. Ten andere vind ik dat politiek en sport twee onderscheiden domeinen behoren te zijn. Ik zie dan ook liever een spandoek met aanmoedigingen voor een geliefde coureur dan vlaggen. Ik schaam mij diep bij het zien van al die leeuwenvlaggen. Overigens is een ander bezwaar tegen deze vlag dat ze, met die klauwende leeuw erop, een agressiviteit suggereert die ik niet met een (post)moderne beschaving associeer.
De Leeuw is een vadsige poes geworden Duikboot...heb geen angst...het establishment...je weet wel: de tricolore vendelzwaaiers met die Duitse vrouwenloper als führer hebben de touwtjes nog stevig in handen...

Laatst gewijzigd door Fieseler : 14 april 2009 om 09:55.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden