Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis
Amai. En daar speciaal een nickname voor aangemaakt op politics. Straf jong. Echt straf.
|
Ik was dat al eerder van plan,gewoon toevallig deze thread gekozen omdat ik moest lachen met dat filmke.
He en das wel echt gebeurt wat ik hier vertel.Exact gelijk bij diene Duits.
Ik ben dat wel kotsbeu he,kunnen die mij nu niet normaal aanspreken?
Een goedendag is te laag of wat?
Nee in plaats daarvan "Wat is uw probleem"?
Is het dat ik blond ben of zo he of blank ?
De vraag is wat hun probleem is.
Dit is gewoon de reden waarom allochtonen niet geliefd zijn,er zitten er gewoon veel te veel tussen die er een sport van maken mensen lastig te vallen die ze totaal niet kennen.
En dat is ook alles behalve plezant voor die die de mensen wel met mannieren aaspreken en trachten op zoek te gaan naar vriendschap en respect want inderdaad als je er regelmatig mee geconfronteerd wordt is het niet gemakkelijk om vooroordelen weg te stoppen.
Zomaar op iemand afstappen die ge niet kent en vragen "wat is uw probleem?"dat doet ge toch niet?
Das toch gewoon dwaas en geloof mij maar dat die in zo'n geval altijd de intentie hebben om wat ruzie te komen maken dat ziet ge toch aan de mannier waarop die daar staat
En de reden waarom ik die verdenk van racist te zijn is omdat ik dat nooit meegemaakt heb met een Belg,niet dat ik die heilig vind(verre van)maar dit specifiek fenomeen bedoel ik dus.