Los bericht bekijken
Oud 19 april 2009, 20:41   #105
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
En zo houden de moslimmeisjes de jongens in de criminaliteit. Die jongen denkt: ik kan die griet niet krijgen als ik niet met een stapel groene briefjes verschijn. Gevolg: jongen zoekt lucratieve job, desnoods in de illegaliteit. Drugshandel, prostitutie (), etc.

Weet je zeker dat die jongen alleen wat wit poeder versjachert? Of verkoopt hij ook andere witte producten?
Je snapt het niet... die jongens komen juist in zulke toestanden terecht omdat ze niet met moslimmeisjes mogen/willen "spelen" en proberen met die groene briefjes anderen, bijvoorbeeld Oost-Europese, te verleiden. Als hij afgestudeerd is of een serieus lief gaat zoeken om mee te trouwen, dan zal die niet meer op zo'n manier hoeven bij te verdienen. Natuurlijk zou zijn moslimvrouw ook wel onder de indruk zijn van groene briefjes maar ze zou het niet leuk vinden dat hij "criminele" zaken doet.

Ik weet overigens wel zeker dat hij (misschien zijn er die dat doen, geen idee) nooit zijn lichaam zou verkopen aan een andere man en dat ook niet doet; die is voor zoiets veel te hetero en mans. Jij bent gewoon een zieke geest. Get yourself some help.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden